Here Frank I translated Ken's elecrical jargon for you.
barbagris powiedział: ↑
Mogę powiedzieć prawie: Zapomnij o wskaźniku biegów. Drogi wskaźnik R3 jest systemem oporu interpretowanym przez ECU.
Jeśli jest to ogólny wyświetlacz typu chińskiego - zależy on od bezpośredniej ziemi dla każdego biegu - inna metoda.
Rzeczywiście - większość z nich ma osobne podłoże dla każdego biegu - mogą istnieć takie, które wykorzystują metodę obliczeniową (z wykorzystaniem prędkości obrotowej silnika w stosunku do prędkości na drodze).
Jeśli potrzebujesz wskaźnika biegów, prawdopodobnie lepiej skorzystasz z dedykowanego urządzenia do obsługi rynku wtórnego (np. Healtech)
Nie znaleziono żadnego miernika paliwa, który działałby dobrze po wyjęciu z czujnika triumfu. Chiński wskaźnik, który próbowałem ostatnio, brzmi 100½ na odwrót ....
Niedawno zainstalowałem Acewella w BMW - miał on opcje + i - w opcjach programowania wejścia wskaźnika poziomu paliwa, więc wskazywałby prawidłowo, czy opór jest wysoki, czy niski lub niski do wysokiego.
Produkt jakościowy
Franx6 powiedział: ↑
..... Canbus jest rodzajem rezystora, który działa? Kupujesz go, aby prędkościomierz działał? .....
Nie potrzebujesz niczego, aby wskaźniki działały na klasyczne - wszystkie sygnały są już dyskretne. Nie są wymagane rezystory.
Również - ten pierwszy, który umieściłeś w ostatnim poście - są super tanie, mniej niż 30 dolarów w serwisie eBay - masz za co płacisz! Sygnał RPM jest NAPRAWDĘ niezręczny dla tego miernika - musi być sprzężony pojemnościowo.
Not sure if its any clearer
Community